woensdag 12 december 2012

12-12-12

Een bijzondere datum want die komt maar eens in de 100 jaar voor.
Een goede dag om maar weer eens een blogje te schrijven het was me het weekje wel.
Veel afspraken en veel doen. En daardoor mezelf een beetje voorbij lopen.
Afgelopen zondag heb ik daarom eens lekker lang uitgeslapen.
Het beloofde een heel bijzondere dag te worden.
En niet alleen omdat het wereld lichtjes dag was de dag dat er 's avonds om 19 uur kaarsjes branden voor alle overleden kindjes in de wereld. Iets wat ik niet snel oversla, omdat ik weet hoe groot het gemis is van een verloren kindje. Maar op deze avond ging het anders, Om 19 uur zaten wij namelijk op kraamvisite in het ziekenhuis en daar mag je geen kaarsjes branden.
Op Kraamvisite zullen een aantal mensen denken.
Ja want op deze bijzondere zondag 9 december 2012 werd ik voor het eerst echt tante, van een lief klein manneke met de naam Bram
Een heel bijzondere ervaring vooral voor de kinderen hier die ineens een echt neefje erbij kregen.

Daarna kwam de maandag wat in beginsel een hele leuke dag had moeten worden veranderde een beetje. Nadat Marco en ik smorgens samen naar het gemeentehuis waren geweest zijn we bij Frank en Monica de ooievaar en de babywas gaan buiten hangen. Daarna zijn we samen naar huis gegaan om te lunchen om daarna naar een crematie te gaan. 's avonds zouden we lekker gourmetten met zijn 6en en natijd zouden opa en oma bus een taartje komen eten.
Ook dit liep iets anders maar ook dat geeft niet.
Dinsdag ochtend was ik heel vroeg wakker maar zat ik er helemaal doorheen de hele dag heb ik een beetje op de bank liggen slapen en savonds vroeg naar bed met koorts. Ook vandaag heb ik praktisch de hele dag op bed gelegen en heel veel geslapen. In alle hektiek van  zwangerschap en alles er om heen heb ik amper de tijd om te genieten en de dingen te doen die ik wil doen zoals de baby kamer in orde maken ik heb er gewoon de fut niet voor. In de afgelopen 2 dagen heb ik dan ook besloten dat ik  meer tijd voor mezelf moet gaan vrij maken zodat ik vooral de leuke dingen kan blijven doen en kan genieten dit zal betekenen dat ik meer hulp zal moeten inschakelen wat op zich al heel moeilijk is voor mij omdat ik het liefste gewoon alles zelf wil doen. Gelukkig mag ik morgen nog een dagje lekker rustig aan doen en hoef ik pas vrijdag aan het einde van de dag naar Nijmegen voor controle. Heel fijn komt Oma Hoofddorp morgen voor een nachtje deze kant op dat vind ik erg gezellig dan heb ik een beetje extra afleiding.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd! en ik weet hoe moeilijk het is maar rust is zo nodig. Voordeel van met je ogen dicht op de bank liggen is dat je niks ziet....

    Delegeren, delegeren, delegeren.....

    BeantwoordenVerwijderen