zaterdag 9 augustus 2014

Eindelijk weer is een blogje

Wow ik zie net dat het al ruim een half jaar geleden is dat ik een blogje heb geschreven.
Hoog tijd voor een update dus.

Ik eindigde mijn laatste blog met de zin:
"In een van de vorige bloggen had ik al verteld over de vele veranderingen die gingen komen in een volgende blog zal ik hier uitgebreid op terug komen, die zijn namelijk al volop aan de gang."

Een van die veranderingen is dat we zijn verhuisd, dit is tevens de grootste oorzaak van het niet bloggen! Want ik raad het niemand aan om met een gezin met 7 kinderen te gaan verhuizen.
tot de dag van vandaag zijn nog niet alle dozen uitgepakt, gewoonweg omdat het leven doorgaat en wij bijna geen tijd hebben om daarnaast nog extra dingetjes te ondernemen.
Maar we zijn heel blij met ons nieuwe huisje en we zijn vooral iedereen heel erg dankbaar die op wat voor manier dan ook heeft bijgedragen aan het een thuis maken voor ons hele gezinnetje!!!


Een andere verandering is dat onze kleine ukken steeds meer de wereld gaan verkennen ons de oren van het hoofd kletsen en ook erg goed geworden zijn in ruzie maken. Wat het ook is als de een het heeft wil de ander het perse ook. Van voorzichtig een paar stapjes lopen zijn we inmiddels aanbeland bij wegrennen van papa en mama want dat is zooooo leuk! En erg goed voor de conditie van papa en mama natuurlijk.

En ja met het mooie weer van de afgelopen tijd kon het niet uitblijven onze ukken hebben kennis gemaakt met de speeltuin en het zwembad eerst heel voorzichtig, later heel enthousiast met vooral het natspetteren van hun grote broer en zussen.



En waar het even leken of onze oudste zou gaan studeren in Haarlem HBO sport en bewegen en dan daar op kamers zou gaan kwam voor hem toch het groene licht om HBO-V te gaan studeren in Enschede uiteindelijk is hij toch ingeloot en blijft hij heerlijk nog even dagelijks deel uitmaken van ons geweldige gezinnetje!

Mijn eigen gezondheid, Ik ga een hele zware tijd tegemoet ik moet namelijk het moeder en verzorger gaan combineren met een revalidatietraject iets wat behoorlijk pittig gaat worden maar waar ik helemaal voor wil gaan, ik wil weer op een normale manier willen functioneren ipv altijd maar pijn te hebben gelukkig krijg ik veel steun van mijn vaste back-up groepje mensen waardoor het allemaal hopelijk iets makkelijker gaat.

Dan is er nog de gezondheid van Marco....
Waarvan de arts heeft gezegd Marco geniet NU je conditie zal alleen maar verslechteren!
En ja de mensen om ons heen zien dat ook en springen gelukkig regelmatig bij in de dingen die hij zo graag wil doen maar gewoon niet meer kan. En dus heel veel dingen heeft moeten opgeven.
Een pacemaker wissel is inmiddels weer in het vooruitzicht veel eerder dan gepland maar alweer nodig. En zelfs die operatie is niet meer zonder risico's zoals zijn gezondheid nu is.
Voor hem is het een kwestie van een zinvolle besteding te geven aan de dag en dus zul je hem regelmatig zo zien lopen om even een boodschapje te gaan doen.


Maar bovenal zijn we heel erg gelukkig als gezinnetje hoor, we genieten van ieder moment en het liefste met elkaar!
Iets wat Jennifer Grosman perfect op de gevoelige plaat heeft weten vast te leggen nogmaals onze dank hiervoor! We hebben genoten van de shoot en binnekort hebben we prachtige foto's in huis!
   
 
Als je de kracht hebt om te accepteren wat je niet kunt veranderen, kun je openstaan voor de toekomst.
 
 

1 opmerking:

  1. Wat een leuk blog Linda ! Alles nu een beetje op de rails. Geniet van het leven en van het ZIJN, wees blij en dat zal niet altijd meevallen! Fijn dat Jarno toch ingeloot is, houdt moeder de schaapjes nog wat langer bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen