donderdag 15 november 2012

Donderdag 15 november 2012

Vandaag was het weer zover weer naar Nijmegen voor controle...
Deze keer geen bijzonderheden bloeddruk goed gewicht goed, vermoeidheid houd aan moet er maar rekening mee houden dat dat de gehele zwangerschap zo blijft.
Optie van een winterslaap houden vond de gyneacoloog een goed idee maar ik moet wel wakker worden om op controle te komen bij haar!
En niet zoals ik dacht over 4 weken maar over 2 weken al! Want voor een drieling is controle over 4 weken wel te lang, ze moeten ze goed in de gaten houden.
Vandaar ook toch een kleine echo met het minder mooie echo apparaat.
Maar deze mama kan vannacht weer lekker slapen ik heb alle 3 mijn aapjes weer even mogen zien en de hartjes mogen horen.
Altijd weer even fijn want ondanks dat ik ze al een poosje voel bewegen weet je toch nooit helemaal welke je wel en welke je niet voelt.
Nu langzaam aan op naar de 1e magische grens 24 weken......

2 opmerkingen:

  1. fijn dat alles goed gat linda en mooie foto van jullie aapjes veel geluk marco jij en de kids xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de reactie hier boven is van dieny dus niet anoniem xx

      Verwijderen