maandag 26 november 2012

Een druk weekend

Afgelopen weekend was achteraf drukker als de bedoeling voor tijd was maar aan de andere kant alles wat gedaan is is ook weer gedaan!
Het begon al op vrijdag met de boodschappen doen, Zaterdag ochtend de laatste herhalingsles van EHBO voor dit jaar, van mijn eigen groep stond deze gepland over 2 weken  maar omdat mijn lichaam in conditie en bewegelijkheid dusdanig achteruit gaat mocht ik de laatste les in de zaterdag ochtend groep meedraaien! Mijn dank hiervoor.
Toen ik thuis kwam lagen daar de gefiguurzaagde kadootjes van Amber die natuurlijk nog altijd op de foto moesten.
Bij deze dus.
Daarna hebben we ons het hele weekend bezig gehouden met baby wasjes.
Iedereen is er druk mee de wasmachine die overuren draait, de meiden die willen helpen ophangen afhalen en opvouwen en Jarno die voor mama iedere keer de de volle wasmanden naar boven zet en alle was naar beneden. Deze mama is heel erg blij met al die goede hulp!!!
deze was moet nog
 
deze word opgehangen
 

en deze is gevouwen!


Ook zijn we nog altijd druk met alle kamertjes af maken en opruimen van speelgoed.
Al met al is het een heel werk en we zullen onze deadline alles af voor de kerstvakantie wel een beetje moeten bijstellen. Maar ja wie denkt er dan ook aan dat een drieling zwangerschap toch wel anders is als de zwangerschap van 1 kindje...
Het is af en toe echt wel afzien hoor als je dagen misselijk ben zo moe dat je wel een winterslaap wil gaan houden en een buik die langzaam aan steeds meer in de weg gaat zitten, mijn mobiliteit die steeds verder achteruit gaat
Maar ondanks alle vervelende dingen geniet ik ook wel van die drie kleine aapjes in mijn buik die heerlijk blijven rondzwemmen. Hoop ze snel weer te zien!

2 opmerkingen:

  1. Jullie hebben het er maar druk mee,doe rustig aan Lin en neem optijd je rust.
    Dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke nijntjes dat heeft amber mooi gemaakt leuk zo een cadeautje fijn dat iedereen wat mee helpt kan je zeker goed gebruiken hoop dat je gauw door al je was enz heen bent en toch relax even je rust kan nemen voor zo ver dat kan.want de gewone dingen gaan door.het allerbeste veel geluk liefs voor jullie allemaal dieny

    BeantwoordenVerwijderen