zondag 11 november 2012

Zondag 11 november 2012

Vandaag houden we een lekkere luie dag!
Gewoon omdat we daar zin in hebben straks kruipen we lekker met ze alle op de bank om een filmpje te kijken met een grote bak popcorn of chipjes.
Afgelopen weken is Amber op school druk geweest met figuurzagen, vrijdag nam ze het resultaat mee naar huis 3 Nijntjes speciaal voor de babytjes...
Apetrots is ze op haar kunstwerk waar binnenkort een foto van komt maar ze moet ze nog even afmaken en eerder mocht ik geen foto plaatsen.... dus nog even geduld.
Ook hebben we deze week met de post een lief kadootje gehad 3 kleine mutsjes.
Zo ieniemienie dat deze mama er even heel stil van werd en van moest huilen.
Ook hebben wij de vraag gekregen of we een rekening nummer wilde openen speciaal voor de drieling, zodat mensen in plaats van een kadootje kopen daar geld op konden storten zodat we daar straks iets groters voor konden kopen.... (bijvoorbeeld een drielingkinderwagen)
Daar hadden wij zelf nog niet aan gedacht maar vinden dat een goed idee, dus hebben we dat gedaan.
Binnenkort meer hierover.
Verder heb ik de afgelopen week weer fysio gehad ben ik ziek geweest en heb ik Nijmegen weer aan de telefoon gehad.
De bloeduitslagen van de week ervoor waren allemaal goed dus de vermoeidheid komt niet door een staal te kort, advies van de gyneacoloog doe het nog maar wat rustiger aan en ga er voor de zekerheid maar wat extra vitamine bij slikken wat maakt dat ik dus nu in totaal 5 tabletten per dag moet slikken.... Maar goed we zullen maar denken het is voor een goed doel.
We hebben een begin gemaakt met het uitzoeken van alles wat er nog was aan babyspulletjes en de eerste wasjes zijn door Opa en Oma bus gedraaid!
Lakentjes dekentjes molton luiers hydrofiele luiers washandjes slabbetjes en spuugdoekjes zijn gesorteerd. Oma maakt een lijstje voor mama met wat er inmiddels al is zodat mama kan bedenken wat er nog bij moet komen. Ook zijn de eerste kleertjes uitgezocht en bekeken door jullie 3 zussen, die sommige dingen heel erg mooi vonden maar andere dingen werden recht uit het hart lelijk genoemd hahaha grappig om te zien dat er in 10 jaar zoveel veranderd en heel eerlijk gezegd kan ik de meiden niet echt ongelijk geven en zijn er dingen die ik toen mooi vond die ik nu toch niet meer zo mooi vind!
Het allerleukste aan de zwangerschap was deze week dat alle drie de kleintjes zich laten voelen, soms apart en soms allemaal tegelijk. Gisteravond hadden ze met zijn drieen een feestje want de hele buik ging heen en weer. Amber maakte de opmerking het lijkt wel of ze met het middelste kindjes aan het overgooien zijn, ook voor haar en de andere was het duidelijk voelbaar.
Dit zijn momenten van genieten met een grote G, momenten waarop de zorgen even op de achtergrond komen en wij 100% kunnen genieten met zijn alle!
Donderdag komt er weer een bezoekje nijmegen aan daar zie ik naar uit misschien nog heel even spieken naar mijn kleine aapjes omdat ze niet zomaar hartjes kunnen luisteren doen ze dat vaak heel even met een echo.

2 opmerkingen:

  1. Welja, met een zak popcorn nog wel, wil jij wel een beetje om je lijn denken dame!!! Geniet ervan -zolang je nog kan- straks krijgen jullie het druk genoeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan niet echt veel kwaad met alle kilo's die ik inmiddels ben afgevallen ;)

      Verwijderen