zaterdag 3 november 2012

Zomaar een zaterdag blogje

 
Zoals de meeste wel begrepen in het vorige blogje weten we inmiddels het geslacht van alle 3 de kindjes.
Vandaag zijn we samen even boodschappen wezen doen en hebben voor het eerst iets gekocht voor de drieling.

 
We weten dat deze pakjes waarschijnlijk nog te groot zijn na hun geboorte maar uiteindelijk groeien ze daar vanzelf weer in het grappige is dat ome Frank een poosje terug al 3 kadootjes mee bracht voor de drieling in dezelfde kleuren.



Zou hij helderziende geweest zijn of gewoon op goed geluk 3 knuffies hebben gekocht.

Ook was er veel vraag naar de laatste echo's die ik in de vorige blog niet had geplaatst omdat de kwaliteit erg slecht was/is in vergelijking met de vorige.

 
Een van de kindjes ligt lekker op zijn rug te genieten

 
Bovenaanzicht van alle drie de koppetjes

 
Nog een kindje wat lekker ligt te luieren

 
En ook op deze kleine ligt lekker te luieren.
Met deze echo is het allemaal minder duidelijk wie welk kindje is dus kan het best zijn dat ze niet allemaal op de foto gekomen. 
 
Verder was vandaag weer zo'n dag dat mijn beste vriendjes de wcpot en een emmer waren.
Alles wat erin ging kwam er ook weer net zo hard uit.
Nu maar hopen dat het morgen weer over is.
 
 


2 opmerkingen:

  1. Laten we het maar op goed geluk houden. Want het enigste wat bij mij helderziend is, is het feit dat ik geen bril nodig heb omdat ik nog helder zie...

    Maar goed, je houdt het dus nog even een beetje spannend voor ons???? Roze: meisje. Blauw: jongen. Wit: eeeeeeeh .............

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In ieder geval dus één jongen, ik gok vervolgens op 2 meisjes. Als ik het goed heb, prijs verdiend??

    BeantwoordenVerwijderen