maandag 11 februari 2013

Het lijstje....

Naar aanleiding van de vorige blog heb ik van een aantal mensen de vraag gekregen wat we nog nodig hebben, zeg maar wat er nog op ons verlanglijstje staat.
Eigenlijk vind ik dat wel moeilijk om zo neer te zetten want het zijn niet allemaal dingen die we gelijk nodig hebben maar waar we wel al een beetje voor aan het rondkijken zijn.

Maar vooruit we zijn nog op zoek naar:
-tweeling box boxkleden
-3 wipstoeltjes
-2/3 kinderstoelen (we hebben er 1 staan maar er bestaan ook drieling kinderstoelen en dat leek ons -       ook wel handig)
-een extra voedingskussen
-een extra aankleedkussen voor beneden
-een elektrische baby weegschaal
-kruiken (we hebben er al 2)
-babyslaapzakjes

En dan hebben we ook nog nieuwe dinge op het lijstje staan oa:
-3 babythermometers
-flesjes
-flessenwarmer
-verzorgingsproducten
-luiers

Via deze weg wil ik ook nogmaals iedereen bedanken die ons al spulletjes, kleertjes en andere benodigdheden heeft gebracht! onze kasten zijn inmiddels aardig gevuld!

7 opmerkingen:

  1. ehm? 3 thermometers? Sorry die begrijp ik niet.

    Drielingkinderstoel lijkt mij dsu totaal niet handig... Nu kon ik ze nog even iets uit elkaar zetten...

    Verder eigenlijk een lekekr kort lijstje!

    groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lin. Aan een aankleed kussen, kruiken en een maxicosi kan ik je helpen. Zal verder eens rondneuzen op zolder. Groetjes Cindy ter Maat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En er staat ook nog een kinderstoel in de schuur, hout, alleen zondet voorblad.

      Verwijderen
  3. Ik heb twee kruikrn en een aankleedkussen voor jullie....ligt al hele tyd klaar voor jullie.
    Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn en lief dat iedereen jullie helpt met spulletjes;altijd handig en fijn ,1babietje is al zo kostelijk maar 3 ineens zekers.Moesten je 3 kids kort na elkaar krijgen kunnen ze van elkaar wat aan maar nu gaan ze gelijk opgaan he.Geniet van al dat babyspul altijd zo bijzonder he
    gr marina

    BeantwoordenVerwijderen