donderdag 14 februari 2013

Valentijnsdag 2013

Vanmorgen mocht ik lekker in bed blijven.
De kindjes hadden een verrassing voor ons...
Ze waren allemaal eerder opgestaan om voor ons een ontbijtje op bed te maken.
Zo werden om 6.45 uur 4 hartjes ballonnen op ons bed gegooid en twee dienbladen met croissants broodjes glaasje jus d'orange en een kopje thee gebracht... hierna gingen ze snel weer door met hun eigen dingen zodat ze allemaal wel op tijd op school zouden zijn!
Met mijn slaperige hoofd ben ik vergeten een foto te maken van ons heerlijke ontbijt maar geloof mij ik heb er van genoten!!!!
Daarna me de hele ochtend een beetje rustig gehouden op me gemak wezen douche want om 12 uur moesten we richting Nijmegen voor de controles.
Helaas werden dit meer controle's als dat we gepland hadden...
Het waarom... wederom een zorgelijke bloeddruk.
dus na het gesprek met de gyneacoloog met spoed bloedprikken urine opvangen en aan de dynaband voor een half uur, dit omdat ik ook nog een afspraak voor een echo had staan.
Uitslagen:
laten we beginnen met het laatse de echo uitslagen waren weer prima!!!

kindje 1 meisje
hartje klopt goed
doorbloeding navelstreng goed
normale hoeveel heid vrucht water
normale inhoud blaas en maag vullling
groeit mooi mee voor de zwangerschaps duur
en weegt ongeveer :1430 gram

kindje 2 jongen
hartje klopt goed
doorbloeding navelstreng goed
normale hoeveel heid vrucht water
normale inhoud blaas en maag vullling
groeit mooi mee voor de zwangerschaps duur
en weegt ongeveer :1417 gram

kindje 3 meisje
hartje klopt goed
doorbloeding navelstreng goed
normale hoeveel heid vrucht water
normale inhoud blaas en maag vullling
groeit mooi mee voor de zwangerschaps duur
en weegt ongeveer :1201 gram

er is nog geprobeerd wat fototjess te maken maar doordat er overal armen en benen voorliggen is dat niet goed gelukt.
kindjes liggen allemaal opgevouwen ( in een echte foetushouding) in mijn buik en volgens zeggen hebben ze nog ruimte genoeg,
Nou ben ik als woning het daar niet helemaal mee eens het is wel een geruststellende gedachte.


uitslag baarmoedermond meting prima !
uitslagen dynaband een iets verhoogde bloeddruk
uitslagen urine 1e keer zorgelijk 2e keer beter
Uitslagen bloed alleen de iets verhoogde HB kan wijzen op komende zwangerschap vergiftiging

Gevolg deze keer geen 2 weken meer wegblijven, maar volgende week woensdag weer komen
afspraken eerst urine inleveren bloed prikken en een half uur aan de dynaband daarna controle bij de gyneacoloog.
Nog geen nieuwe afspraak maken bij de echo dus... heb ik het gevoel dat ze het niet helemaal vertrouwen en dat ik mogelijk volgende week te horen krijg dat ik toch maar beter even kan blijven ivm de hoge bloeddruk en het grotere risico op zwangerschaps vergiftiging bij een drieling zwangerschap. Helaas het leek ook allemaal te mooi om waar te zijn de bijna perfecte zwangerschap.
(op alle bekken problemen na dan)
komende week mezelf maar etra rustig houden en duimen dat het allemaal volgende week meevalt.
En natuurlijk als er dingen veranderen toch wel even aan de bel trekken bij het ziekenhuis nu...
want de zwangerschap krijgt bij hun nu de status let op!

1 opmerking:

  1. nou een heel verhaal het begon allemaal zo mooi wat de kinders hebben gedaan kwa ontbijt echt zo lief van hun ja en dan je zwangerschap ik duim dat het allemaal goed gaat linda en ja al moet je dan een week later weer komen beter dat ze het allemaal maar goed in de gaten houden jou en de drieling hopen met meer rust dat je gewoon volgende week hoort dat de bloeddruk beter is ben wel blij te lezen dat het tot nu toe goed met de baby,s gaat maar het moet met jou zeker ook goed blijven erg belangrijk.wens je het allerbeste eigenlijk voor marco en de kinders ook het is voor jullie allemaal erg spannend veel geluk liefs dieny denk aan jullie xxx

    BeantwoordenVerwijderen