donderdag 21 februari 2013

Woensdag 20 februari 2013


Vandaag is het zover weer terug naar Nijmegen voor controle...
Mijn grootste zorg mag ik vanmiddag nog wel weer mee naar huis.
Na ons bezoekje van zaterdag nacht aan het ziekenhuis twijfel ik daar een beetje aan.
Dus om 9.45uur staan we voor het ziekenhuis, Daar zit je dan in de rolstoel, en word je wederom die enorme lange gang door geduwd.... Iedere stap die marco zet is er een dichter naar de poli..
Daar aangekomen zoals afgesproken snel bloedprikken urine inleveren want dan zijn de uitslagen over een uur als we bij de arts moeten zijn binnen, en daarna even wachten en een bloeddrukmeting van een half uur.
Tot onze grote verrassing werd dit niet alleen een bloeddruk meting maar ook een ctg.
Tot hilariteit van ons was de 1e verpleegkundige niet op de hoogte dat ze me aan een ctg ging leggen voor 3 en wilde me dus op 1 apparaat aansluiten. Toen ik haar er op wees dat ze niet genoeg kon registreren en ze een apparaat erbij ging halen kwam haar collega haar al vertellen dat het wel om een drieling ging. Met zijn 2en hebben ze er ongeveer een half uur over gedaan om alle hartjes te vinden en om dan ook nog zeker te weten dat er niet 2 hetzelfde hartje registreerde!
Dit was het resultaat:
 
 
Toen alles was gebeurd de controle bij de gyneacoloog.
Hij was ondanks het gebeuren van de zaterdag avond dik tevreden! dus medicijnen blijven door slikken goed op me zelf passen en vooral doorgroeien zoals het tot nu toe gaat! Nog wel even extra de baarmoedermond gecontroleerd en die zag er nog steeds netjes en mooi gesloten uit.
Gevolg wij gingen naar buiten met een afspraak voor volgenden week voor de echo en de gyneacoloog!
En ik moet zeggen op de terug weg naar de auto was de gang ineens zolang niet meer.
Lekker nog weer een weekje naar huis genieten van mijn grote kleintjes want die hebben vakantie!

1 opmerking:

  1. Hhahahhaha, sweet memories!

    Nog een paar weekjes en vergeet niet elke dag is er gewoon 1!

    groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen