woensdag 10 oktober 2012

10 oktober 2012

Alweer een paar daagjes verder en de kleintjes zwemmen nog steeds heerlijk rond.
Na de echo van vorige week moeten we ons morgen melden in Nijmegen, in ieder geval voor een gesprek over vruchtwater punctie en 20 weken echo.
Verder weten we niet bij wie we moeten zijn en wat nu de bedoeling is.
Er is sprake van dat ik voor alle controles naar Nijmegen zou moeten maar ook dat het gedeeltelijk kan. Het is een beetje jammer dat we niet precies weten wat er nu gaat gebeuren.
Dit geeft onzekerheid en dat voelt niet goed.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat een drieling wel heel bijzonder moet zijn, gezien alle reacties die we erop krijgen. Door alle reacties krijg je als as 3ling ouders dan weer vragen waarvan we hopen dat ze ons die morgen kunnen beantwoorden.
Spannend blijft het wel zullen we morgen nog steeds 3 hartjes zien of horen kloppen?
De afgelopen dagen merk ik aan mezelf dat mijn hoofd maar blijft malen, de dagelijkse dingen gaan een beetje langs me heen. En ondertussen zijn we in huis begonnen met de grote opruiming, want een drieling is leuk maar de bedachte babykamer is daarvoor wel te klein.
Maar in overleg met de kids en met wat passen en meten gaat het lukken!
Straks eerst maar is lekker slapen ( ok ik zal er wel weer 1000x uit moeten om te plassen leuke bijkomstigheid van een drieling) en dan morgen vol goede moed naar Nijmegen met ons vragenlijstje in de aanslag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten