dinsdag 2 oktober 2012

Donderdag 27 september 2012

Gisteravond hebben we het de kinderen vertelt heel voorzichtig we vroegen aan ze wat ze wilde eten,
eigenlijk wist niemand iets en ik opperde zullen we beschuit met muisjes eten dan?
de kleinste keek me aan en vroeg maar mama krijg jij dan een baby???
Ja schat maar mama krijgt geen 1 baby
O zei een van de tweeling krijg je dan net als wij een tweeling?
Nee lieverd ook geen tweeling
De andere van de tweeling keek ons aan met een trillend lipje en vroeg wat dan ????
Nou zei co we krijgen een drieling waarop ze begon te huilen niet omdat ze verdrietig was maar omdat ze zo ontzettend blij was zei ze.
De oudste werd stil en zei alleen als het maar niet allemaal meisjes zijn dan.
Ze vinden het allemaal geweldig maar ze moeten nog 2 dagen hun mond houden want opa en oma zijn nog op vakantie en die willen we dit niet door de telefoon gaan vertellen.
Vrijdag komen ze terug en als we daar zijn geweest mag iederen het vertellen aan vriendjes en vriendinnetjes.
Daarna zijn we op tijd naar bed gegaan
Maar we hebben nauwelijks geslapen
EEN DRIE-LING jeetje zeg wie had dat gedacht?
Nou wij in ieder geval niet wij waren al zo blij dat ons nog 1 wondertje was geschonken
alleen nu blijkt ons ene wondertje te bestaan uit drie kindjes!
Ik ben naar het werk geweest maar heb de hele dag niet mijn gedachte erbij gehad
Ik ben nog steeds aan het bij komen van de schrik
En denk stiekum als we woensdag terug komen in het ziekenhuis vertellen ze ons smile you're on candid camera.
Het is nog zo onwerkelijk, ook al heb ik met eigen ogen gezien dat er 3  zitten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten