dinsdag 2 oktober 2012

Woensdag 26 september 2012

Vanmorgen eerst naar de huisarts urine mee geen blaasontsteking wel schimmel infectie pfff
Eerste negatieve reactie heb je wel goed nagedacht stel dat co overlijd....
Ja natuurlijk hebben we dat het feit dat we nu gekozen hebben voor een zwangerschap is
omdat we zolang mogelijk samen willen genieten.
Niemand kan vertellen hoe lang het nog duurt het kan 1 jaar zijn maar ook 5 of 10 en misschien wel langer dus waarom zouden we niet? Er is in ons huis en in ons hart genoeg ruimte voor ons kleintje!

13uur co komt binnen hij wil toch graag mee naar de echo. Het is voor hem allemaal nog zo onwerkelijk.
Samen rijden we naar winterswijk in de auto grap ik nog misschien zijn het er wel twee waarop co nog zegt rot op jij
In de wachtkamer na lang wachten komt dr Gerritsen, naar ons toe we zijn aan de beurt
kort gesprekje en dan de echo.....
Ik zeg nog denk er om dat je goed kijkt of er geen twee zitten hoor.
Hij maakt een inwendige echo en het eerste beeld wat we zien is een tweeling waarop ik co zeg zie je nou wel! Ik had het idee dat ik in omvang al groeide wat eigenlijk nog niet bij de zwangerschapsduur hoorde! Zenuwachtig begin ik te giegelen.
Na heel iets verder bewegen zegt dr Gerritsen nou het zijn er zelfs 3!!!!!
Co kijkt me aan kijkt de dokter aan huilt en lacht tegelijk en kijkt nog een keer op het scherm
papier van de foto op dr loopt naar de assistente voor papier en komen samen terug
hij vraagt mij of ik hormonen heb geslikt voor de zwanger schap.
Dit is niet zo en hij zegt heel entousiast dit is uniek een spontane 3 ling zwangerschap geweldig
ik kijk de beide heren aan dokter met een grote grijns co met tranen in zijn ogen en ik denk
O MIJN GOD HET IS EEN DRIELING!!!!!
10 minuten later staan we buiten met de mededeling dat wij volgende week woensdag terug moeten komen om 16.15 uur het is de laatste tijd in de agenda zodat er tijd genoeg is om alle kindjes te bekijken te meten en natuurlijk om heel veel vragen te stellen
En vragen ja die zijn er zat we kwamen in winterswijk voor een termijn echo en om afspraken te maken voor nijmegen voor de vruchtwater punctie en een uitgebreidde echo
Giegelend lopen we naar de auto we stappen in co vraagt of ik het leuk vind mijn antwoord
ja ik denk het wel
Ik stap achter het stuur zucht een keer diep kijk co aan en zeg weer O mijn god het is een drieling,
ik ook altijd met mijn grote mond
marco vraagt zich af wat ik bedoel  ik vertel hem dat ze eerder altijd vroegen of ik het niet enorm druk had met de tweeling en dan zei ik altijd nee hoor volgende keer probeer ik een drieling hahaha
onder weg de auto nog een keer langs de kant gezet vol ongeloof kijken wij elkaar aan en vragen ons af hebben wij dat?
Langzaam aan dringt ook tot ons door dat dit wel een duur grapje gaat worden
3ling jeetje zeg 3x luiers 3x flessen alles in 3 voud

Het was nog niet de bedoeling maar we gaan het nu de kinderen vertellen dit is zo'n enorme schok
en er moet zoveel geregeld worden en dan ook nog onze trouwdag is 7januari, ga ik dan nog wel daar heen kunnen?
En we moeten inventariseren wat is er nog aan baby spul wat moeten we nog en hoe komen we daaraaan
HELLUP WE KRIJGEN EEN DRIE-LING!!!!!

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd en ik weet zeker dat Kwik, Kwek en Kwak superwelkom zijn en dat uiteindelijk alles goedkomt!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het moet bij mij ook nog steeds een beetje bezinken, maar nu Hanneke ze Disney-namen heeft gegeven wordt het weer een stukje makkelijker. hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ze hebben al meer namen gekregen de 3j's, k3 en horen zien en zwijgen

      Verwijderen
  3. En wat dacht je van: Iene, Miene, Mutte? Nou ja jongens, namen is wel de minste zorg, toch? Sterkte, jullie zullen het nodig hebben

    BeantwoordenVerwijderen