vrijdag 26 oktober 2012

Een maand later....

We hebben inmiddels een maand de tijd gehad om te wennen aan het idee.
Alhoewel wennen.... volgens mij went dit nooit.
Langzaamaan krijgen de nieuwe kamers van de grote kinderen vorm en komen de spulletjes allemaal op de goede kamer te staan. Wat een werk en als je dan de conditie van een spruitje heb zoals ik dat op dit moment heb dan word dat wat lastig. Gelukkig hebben de kinderen er zelf ook plezier in met helpen. En komen we iedere dag een klein stukje verder. We hopen dit weekend zover te zijn dat iedereen zijn eigen spulletjes en dingetjes weer heeft en dus zijn/haar eigen plekje klaar heeft.
Dan komt de grootste klus, de baby kamer want het is heel fijn dat we van alles hebben en ook al krijgen alles staat nu door elkaar in de babykamer. En dat zal er toch zoveel mogelijk uit moeten om daar te kunnen verven. Maar goed vele handen maken licht werk dus het moet allemaal gaan lukken.
Ik kan niet wachten tot dat klaar is, dan kan ik eindelijk gaan beginnen met inrichten, inrichten voor de 3 kleine aapjes die in mijn buik niks anders doen als groeien en bewegen!
Een heel apart gevoel is het wel een drieling in je buik het is net of het altijd beweegt!
Tijdens het gaan inrichten kan ik eindelijk doen wat iedereen me vraagt een lijstje maken van alles wat ik extra nodig heb. Ik kan daar op dit moment nog niet heel veel over zeggen, om de simpele reden dat ik gewoon nog even geen idee heb van wat er allemaal al staat.
Wel weet ik zeker dat er 3 bedjes zijn 3 autostoeltjes een comode een badje+ standaard een tummy tub een aankleedkussen met badstofhoesjes en een grote doos vol met hydrofiele luiers.
Ook ben ik al slabbetjes tegen gekomen en spuugdoekjes
Ook weet ik dat er inmiddels 7 vuilniszakken vol met kleertjes staan die uitgezocht moeten gaan worden.
Een heel werk al met al maar dat komt allemaal goed...!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten