dinsdag 2 oktober 2012

17 september 2012

Vandaag bij de verloskundige geweest spannend en eigenlijk heel gewoon
wel fijn dat alles  van de vorige bevallingen nog in de computer stond
na gesprek van 45 minuten liepen we naar buiten met afspraak voor echo over 2 weken
maar smiddags belde de verloskundige me terug ik mocht afspraak maken in winterswijk tbv de vruchtwaterpunctie en een geavenceerde echo die ze in Nijmegen gaan maken.
1e ivm chromosoom afwijking van Gemma 2e ivm met hartproblemen bij co in de familie.
hiervoor moet ik as woensdag me al melden voor een echo in winterswijk bij dokter Gerritsen.
Nijmegen ..... aan de ene kant vertrouwd maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer erg spannend
Heel apart touwens in vergelijking met 15 13 en 10 jaar geleden is er wel heel veel veranderd
Ik krijg heel veel echo's nu in 1 zwangerschap net zo veel als in 4 eerdere zwangerschappen samen.
ook is er kans dat in niet mag thuis bevallen, maar goed alles op ze tijd nu eerst maar is een echo laten maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten