dinsdag 2 oktober 2012

10 september 2012

Weer een weekje verder nog 1 weekje tot ons gesprek bij de verloskundige
nog steeds smorgens beroerd en smiddags moe
ik kan uren slapen en het opstaan is moeilijk
vanmorgen door de wekker heen geslapen maar nog wel op tijd op het werk gekomen
Ik heb nog steeds kriebels maar ook wel veel pijn in mijn buik
stiekum denken we al na over namen over trouwen over wat dan aan te doen
over hoe de baby kamer gaat worden en wat we nog moeten kopen
wat we al hebben en wat we graag nieuw willen aanschaffen
alles word opgeschreven want nu word er nog niets gekocht want stel dat iemand ons ziet.
Heel stiekum heb ik al een speentje gekocht met daar op mijn papa is the best ( omdat papa dat zo graag wilde)
Volgende week maken we ook een afspraak voor de eerste echo zodat we zeker weten hoe oud je nu al ben.
Dit omdat dit nog een beetje onduidelijk is maar het is minimaal 7 weken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten