dinsdag 2 oktober 2012

Vrijdag 28 september 2012

Hehe Opa en Oma zijn terug van vakantie en hebben de schrik van hun leven gekregen.
Ik die nooit meer zou trouwen gaat trouwen en krijgt een drie-ling.
Met name dat laatste sloeg in als een bom het werd er behoorlijk stil van.
Toen ik naar buiten liep voelde ik dat er een enorme last van mijn schouders was gevallen.
hehe eindelijk kon ik ook gaan vertellen dat we een drieling kregen eindelijk kon ik de kinderen groen licht geven dat ook zij hun beste vrienden het konden vertellen.
Eerst nog even naar Borculo, ook daar moesten we nog even vertellen dat we gaan trouwen en dat we in blijde verwachting zijn van een drieling. en natuurlijk nog even naar de babykamer kijken.
In alle consternatie van de afgelopen week  vergeten we het kadootje voor de baby....
Daarna door naar Saskia die de afgelopen week vanwege de vakantie een aantal keer op de kleinste heeft gepast. Die kleine meid had het zo moeilijk gevonden haar mondje te houden dat ze nu eindelijk haar grote geheim mag gaan vertellen! En dat lucht haar zo op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten