zondag 7 oktober 2012

Zondag 7 oktober 2012

Nog maar 3 maandjes tot onze trouwdag, maar in het tempo dat mijn buikje buik word vraag ik me werkelijk af of ik dat nog ga redden.
Mijn buik groeit ongeveer 1cm per dag in omvang.... Waar moet dat heen.
Voor mijn veiligheid in huis en met name op de trap hebben de heren vandaag een extra trapleuning geplaatst zodat ik me aan twee kanten vast kan gaan houden.
En ondertussen zijn we ook nog begonnen met de grote opruiming.
Want straks moeten de kamers intern verhuisd gaan worden.
Dit is allemaal in overleg gegaan maar heeft een paar extra handen nodig omdat in een snel tempo voor elkaar te krijgen. Dan gaan de kinderen waarschijnlijk 1 of 2 nachtjes uit logeren zodat we eerst alles uit elkaar kunnen halen daarna alles kunnen verplaatsen en daarna kamer voor kamer weer de spulletjes kunnen inpakken en in elkaar zetten.
Als dat is gebeurt kunnen we eindelijk aan de babykamer gaan beginnen.
Daar kijk ik wel naar uit, ik kan niet wachten daar doen we het allemaal voor!
Iedereen draagt zijn steentje bij en dat maakt het zo leuk.
Niet alleen papa en mama zijn druk met de baby's maar het hele gezin!

1 opmerking: