zaterdag 16 maart 2013

34 weken!!!!!!!!

Jaaaaa gewonnen hihihi arme Marco die dacht dat ik nooit de 34 weken ging halen. De weddenschap als ik voor de 34 weken ging bevallen zou hij een zak katjesdrop krijgen zo niet kreeg ik een zak trekdrop en aangezien het vandaag zover was kwam die lieverd met een zak trekdrop aan helaas mag ik ze nog niet hebben ivm hogere bloeddruk maar geduld is een schone zaak. Vandaag begon ik de dag met een lekker ontbijtje daarna gevolgd door een rondje ctg verpleegkundige versus drie musketiers even leek het erop de verpleegkundige het zou winnen maar uiteindelijk was het vandaag gelijk spel! Helaas duurde het wel weer ruim een uur en was ik daarna helemaal kapot gevolg rest van de ochtend geslapen.
In de middag klein wandelingetje geprobeerd te maken over de afdeling helaas kwam ik niet ver de conditie is ver te zoeken en ik wordt steeds kortademiger. In de loop van de middag begonnen de harde buiken weer in aantal toe te nemen en kwamen daardoor klachten.als oververmoeidheid en benauwdheid wel heel erg naar boven. Gevolg extra ctg en een ritje.naar.de verloskamers voor onderzoeken want ook mijn bloeddruk was al de hele dag twijfelachtig hoog. Stand van zaken bloeddruk medicatie opgehoogd voor de laatste keer iets meer ontsluiting en om half2 weer terug op de kamer pfff wat een dag!

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, wat een leuke weddenschap!!
    Verder is het echt afzien dus...het is allemaal voor een goed doel, maar jouw lichaam wordt aardig 'gesloopt'. Ik hoop voor jou, dat het niet te lang meer duurt en dat er heel snel drie kerngezonde musketiers :) in de wiegjes zullen liggen...succes!!

    BeantwoordenVerwijderen