zondag 17 maart 2013

En toen was het zondag!

Goedemorgen om half 8 staat dan de mevrouw van de catering met een.stralende lach naast je bed wat wil u voor het ontbijt????
weet die mevrouw ook veel die doet alleen haar werk maar! Zij weet ook niet dat ik weer een halve nacht op.de verloskamers heb gezeten. Het ontbijt besteld en bijna iedereen tevreden..... Wie niet nou eigenlijk de verpleegster niet want die heeft net.bedacht dat ik.weer een.ctg moet maken en extra moet bloeddruk meten. Ach ja ook zij doet gewoon haar werk.
de musketiers die dat ge-ctg inmiddels beetje zat zijn hebben zich bedacht niet meer mee te werken dus.ruim.2 uur verder 3-1 voor de.musketiers. Dan is er nog het verhaal van de niet dalende bloeddruk! Inmiddels krijg ik 6 tabletten per dag hiervoor wat niet.echt voldoende lijkt te zijn heb vandaag al 3 x aan de bloeddruk.meter gelegen voor half uur maar blijft hoog hierover nog steeds overleg. De hele.dag is.de.bloeddruk not gedaald.ondanks.meerdere.medicatie dit lijkt zorgelijk dus vanmiddag maar weer aan.de.ctg en ja hoor de musketiers.nog steeds in staking gevolg 4-1 musketiers een balende.verpleegkundige  weer ruim 2 uur verder en nog altijd in afwachting van de arts die uitleg zou komen geven over de bloeddruk en de gevolgen. Maar mijn zondag was gewoon goed want ik kreeg lieve.berichtjes van jarno die thuis bleef om te leren voor zijn proefwerk week en de meiden zijn me hier even wezen knuffelen wat zal ik daarvan vannacht lekker slapen!!!

1 opmerking:

  1. Ik kan maar éénen ding zeggen en denken: pffffff! Wat zul jij het zwaar hebben en dan iedereen maar zeggen: Hou vol! Weinig keus lijkt me, je moest eens weten hóeveel sterkte ik je wens (ook al schiet je met die wens niks op). Hoop voor je dat er nu snel iets gebeurt of dat er ingegrepen gaat worden. Van déze situatie word je ook niet blij!! Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen