woensdag 27 maart 2013

De Verhuizing

Van Maandag op Dinsdag niet zo goed geslapen....
Spannend hoor 3 kindjes verhuizen naar winterswijk.
Niet omdat ik het niet leuk vind hoor ik vind het geweldig, wat ben ik trots op mijn kanjers!
Zo snel al lekker dichter naar huis.
Het is zo fijn om weer lekker bij de andere te kunnen zijn.

Dinsdag ochtend na een vlug ontbijtje melde wij ons om half 9 in het ziekenhuis.
Want Bente zou als eerste gaan verhuizen.
Niets was minder waar...Jordi ging als eerste, en eigenlijk vond hij dat kleine reis bakkie maar niks en liet dat onderweg ook duidelijk horen!

beetje krapjes!
 
mama geeft me nog een laatste knuffel

In de Ambulance

 

En ik vind het helemaal niet leuk
 
 
Rond 9.45 vertrok Jordi met de ambulane om Nijmegen te verruilen voor Winterswijk.
 
Daarna was het de beurt aan Anne, zij vertrok rond 13.45 uit Nijmegen
vanavond eindelijk samen 3 couveuzes op 1 kamertje!!!!
 
 
En als allerlaatste was Bente aan de beurt. Uiteindelijk was zij om 19.15 uur in Winterswijk !
En hadden wij ons gezinnetje weer compleet.
aankomst van Bente
 
geen wiegje plaatsen ???

voor het eerst in echte kleertjes
 
Want vanaf vandaag mag ik in een wiegje slapen
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Hoi luitjes , fijn dat het zo goed gaat & dat 3 musketiers al zo dichtbij huis mogen zijn.
    11 knuffie van deze kant van het land :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Lekker in de buurt en ook al in de kleren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooohhh ...wat een geweldig nieuws! heerlijk vlak bij huis. Gaat helemaal goed komen hoor! voor je het weet mogen ze mee naar huis toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn zeg!! Kan me voorstellen dat je er slecht van geslapen hebt...maar gelukkig zijn jullie weer allemaal samen!! Op naar de volgende stap!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen