vrijdag 15 maart 2013

Wat er daarna allemaal gebeurde....

Op de kamer en wij maar denken dat het nu afwachten werd nou niks is minder waar na het avondeten begonnen  ineens wel heel veel harde buiken te komen ze hadden niet echt regelmaat maar hielden al gauw anderhalf uur aan... Of dit de reactie van mijn lichaam is op longrijping of dat de kindjes nu besluiten te komen weet ik niet.maar na inwendig onderzoek kijken naar baarmoedermond ( nog 1,4) en ontsluiting (vingertopje) is gelijk besloten te remmen voor de duur van de inwerking dit betekend dus tot vrijdag middag 14.00uur maar ja dit betekend wel een nacht aan de ctg want ze moeten en de kindjes met deze medicatie niet zomaar laten lopen/slapen dus bed weer verzet naar andere kamer marco vouwbed erbij vanwege het slechte weer en omdat we toch wel zeker wilde weten de harde buiken zouden afzwakken uiteindelijk veranderde er wel wat en tegen de ochtend zwakte het iets af ctg wijzen uit kindje het wel goed doen dus na urenlange nacht met weinig slaap en veel babyhartjes gehoord te hebben volgde er een redelijk rustige donderdag waarop we besloten dat marco in de middag naar huis zou gaan voor de kindjes en een beetje slaap zou inhalen.
Ik zou met behulp van de verpleegkundige een warme douche
Nemen mijn middag dutje gaan doen daarna 2 e prik krijgen en weer een ctg omdat ik wederom naar een andere kamer zou verhuizen zodat ik niet alleen lag besloten we dat marco lekker thuis zou slapen mijn buikje was onder controle en zag er niet naar uit dat dat nog zou veranderen tot de weeen immers gestopt zijn.
In de loop van de middag een.gesprekken gehad met de lactatie verpleegkundige de gyneacoloog de.anestesist die dacht een.keizersnede te gaan doen.????
Na het avondeten heb ik eerst heerlijk een paar uurtjes geslapen  op een kamer waar alle bedden.door de drukte verdwenen tot ik me afvroeg of ze me vergeten waren niks was minder waar ze hadden me lekker even laten slapen.
De nacht was lang maar had wel een poosje geslapen voor ik rond een uur of 3 weer harde buiken.begon te krijgen die hielden aan tot 7 uur ik de nieuwe dosis Weeen remmers kreeg heel benieuwd ben ik wat er gebeurd als deze nu zijn uitgewerkt.

1 opmerking:

  1. Jemig Linda, GTST is jaloers op jullie verhaallijn. Het wordt nu wel rete spannend en het enige wat ik nu voor jullie 4-tjes (sorry, maar Marco is even buiten beeld want jij en de kindjes moeten het doen!) is duimen, duimen en duimen. Zet 'm op en sterkte en vooral "kracht" dat zul je op alle fronten nodig hebben!! toi toi toi

    BeantwoordenVerwijderen