woensdag 13 maart 2013

En toen moest ik blijven

Vandaag was het weer zover groeiecho en gesprek arts over winterswijk.
De groei echo leek heel goed te gaan
kindje 1 goed gegroeid ongeveer 2200 gram geschat.
Kindje 2 goed gegroeid ongeveer 2100 gram geschat.
Toen was Kindje 3 aan de beurt
Eerste meting kindje niet goed gegroeid....
Dus nog een keer meten en voor de volledigheid nog een keer...
Helaas gynaecoloog erbij kindje 3 is in 2 weken maar 20 gram gegroeid.
Doorbloeding navelstreng was wat minder dus mama moet blijven in nijmegen
Daar waar we vorige week nog moesten nadenken over de terugstap naar winterswijk was dat vandaag van de baan.
Dus naar de afdeling daar aan de ctg bloeddruk meter urine inleveren bloedprikken en 1e prik longrijping gehad.
Nu gesetteld op de kamer
Nu zal iedereen denken wat nu...
Voor nu gaan ze onze kleine meid goed in de gaten houden en mama ook iedere dag ctg maken en morgen 2e prik longrijping en aan de hand van wat er aan uitslagen binnenkomt word er van dag tot dag verder gekeken.

6 opmerkingen:

  1. jeetje heel veel sterkte ben wel blij dat ze alles goed in de gaten gaan houden zwaar dit even voor het hele gezin maar we hopen het allerbeste allemaal sterkte linda ik denk aan je hou je goed xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé wat is dit nou? Enfin, alles gaat vast goed komen. Kindje 3 is een meisje en dat zijn vechtertjes (of ze nu groot of klein zijn) . Hou je haaks en sterkte! Toi toi toi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, ik lees al even mee en vindt dat jullie een leuke blog bijhouden, vanmiddag had ik al een paar keer gekeken of er al nieuws zou zijn na de controle...nu lees ik dit net en is het toch even schrikken. Wat fijn dat jullie zo goed in de gaten worden gehouden en ja, dan is een opname het beste voor jullie allemaal, al is het natuurlijk niet het leukste...hou vol en veel sterkte met wat gaat komen!!
    Ik ben benieuwd naar je volgende blog!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje dat valt ff tegen. Maar denk maar zo je bent op de goede plek, en je hebt het al super gedaan om ze zo lang bij je te houden. Heel veel sterkte, en ik duim voor je/jullie. xxx Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan maar trots zijn ,de kleintjes hebben al een mooi gewichtje.
    Minder fijn dat je moet blijven (zekers ook voor de rest van jullie gezin)maar een geruststelling dat je zo goed in de gaten gehouden wordt.
    Elk uur ,elke dag is er eentje meer om nog sterker te worden<;
    <vol spanning wacht ik mee af naar wat gaat komen.
    Je doet het prachtig....nog eventjes en jullie worden beloond.
    groeten Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je moet blijven nu... Aan de andere kant: je bent al héél ver gekomen ondertussen en daar mag je megatrots op zijn..... nog even en het is zover..... ik duim voor je! xxx

    BeantwoordenVerwijderen